Irodai Adminisztráció

Nyomtatóbarát változatPDF változat Share/Save

Minden vállalkozásban van papírmunka – több, vagy kevesebb.

Nem minden vállalkozásnak van megfelelő erőforrása ennek kezelésére.

Mi több ponton is szakszerűen tudunk segíteni:

  • bizonylati rend kialakítása és fenntartása
  • bankszámlanyitás és menedzsment
  • házipénztár kezelése, pénzforgalom tervezése és kezelése
  • banki utalások rögzítése és e-bankszámlák kezelése
  • számlázó kiválasztása, telepítése, karbantartása, vevőtörzs kialakítása
  • alapadatok alapján kimenő számlák elkészítése
  • banki kiegyenlítések követése, vevői kintlévőségek kezelése, fizetési felszólítások megküldése
  • postai és hivatali ügyintézés

Az igényeknek megfelelően irodai adminisztrációt is vállalunk a vállalkozás telephelyén.